thuismetsijtze.reismee.nl

Een egel op mijn pad.

Ik reed naar huis op mijn oude BMW motor door de regen, het werk zat er op, vroeg donker, met mijn nieuwe helm op, het scherm naar beneden, goed zicht. Ik had gewone schoenen aan, niet erg slim, natte voeten net als op de heenreis, gelukkig had ik mijn motorbroek aan, waterdicht, alhoewel de onderkant begint door te lekken, alles heeft zijn tijd.

Als ik motorrijd begin ik te dromen, ik rijd nooit hard, genoeg tijd om rond te kijken, er is zoveel te zien, ook als het donker is. Een huis met kerstverlichting in de zomer, een nieuw huis dat wordt gebouwd, een oud huis dat wordt verbouwd, voordat ik het door heb rij ik de straat in.

Nog één bocht en ik ben thuis, ik rijd het pad op met de rode steentjes, dat moest van de gemeente, een grote egel steekt over, ik rem om er niet over heen te rijden, slip en schrik me een ongeluk, bijna onderuit, maar dat telt niet.

Kwetsbaar blijf ik als motorrijder, net als dromer.

Reacties

Reacties

Gary Folkringa

I believe we are related. I am in the United States and I did a search of the sir name Hielema and it took me to this page. I had some translated and saw the names Henk and Houk. My mother and father have relatives named Henk and Houk. My parents have both passed away and myself and my sisters are interested in our ancestors. Our sir name is Folkringa but our grandfather had changed the spelling in 1909. Our name was spelled Fokkinga. Are you familiar with any of what I have said? Please respond to me in a e-mail to Gary Folkringa my email address is gfolkringa@gmail.com Thank you

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!