thuismetsijtze.reismee.nl

PVV, Petit Village Veenenburg.

Na een week van keihard werken en overwerken gingen we meestal op vrijdag naar café de Kleine Beurs, op zaterdag ook en daarna naar PVV, Petit Village Veenenburg, een villa die verbouwd was tot café, disco, danstent, ergens tussen hillegom en lisse. We gingen er alemaal heen, een uittsmijjter bij de deur die van iedereen een gulden kreeg als je wegging, een lieve man volgens mij, achter de bar een paar mooie dames, een enorme eikel draaide platen, nooit iets nieuws, altijd hetzelfde en dezelfde glimlach.

Teruglopen naar Van Zanten waar we in de kantine bij de kassen eieren bakten, er waren twee platen, Hot Rats van Frank Zappa en In a gadda da vida van Iron Butterfly. Waar is iedereen gebleven die daar heeft gewerkt, herinneringen.

Angelique van Os Veerman

Tja dat is een tijd geleden. Karel van de Velde, mijn ex man, en ik stonden toen achter de twee bars. De villa was van mijn schoonvader. Wij hebben daar 4 jaar boven gewoond.

Ton schrama

Ja een geweldige tijd gingen toen uit Cocorico of kleine beurs lekker even swingen tot op het end en daarna lopend of fietsend naar huis kareldoormanplein daar gingen we ook nog wel van uit cosiceef naar pvv tijd om zeker niet te vergeten mooi man.....

Jim Ruigrok

Geweldige tent opgericht door van eerden met zijn zoons hank em feliks met oud en nieuw trok iedereen daar heen om het te vieren haf bij ouders een slechte naam maar er gebeurde niks raars het bijzondere was dat iedereen goed met elkaar omging later werd overgenomen door van der velden denk er nog vaak aan terug

Geweldig daar bij pvv! Mooie tijd. Zijn er nog foto’s van?