thuismetsijtze.reismee.nl

Gedrag.

Een week of twee geleden veranderde ik van bewonersgroep op mijn werk, plotseling kwam ik van een vertrouwde omgeving in een andere wereld, de bewoners kende ik wel, het gedrag ook, maar het was alsof ik van een zomerdag in een vrieskoude winterdag terecht kwam, mijn adem stokte.

Het was niet de verandering van groep waar ik tegenop zag, vooral mijn eigen gedrag verbaasde me en maakte dat ik het moeilijk vond. Ik ging kijken of ik niet eerder kon stoppen met werken, misschien kon ik terug naar mijn oude vertrouwde groep, alles probeerde ik, vooral om in het in mijn hoofd in orde te krijgen.

Ik laat dat natuurlijk aan niemand merken, ik ga naar het werk, alles gaat zoals verwacht, er gebeurt niets geks, bewoners kennen me en we gaan samen op pad, net zoals anders.

Ik heb veel met de honden gelopen, zij zijn onverstoorbaar lief, heerlijk aanhankelijk, ik heb veel gelezen, gezeten in de stoel van mijn vader en verder niets.

Verandering is niet zo moeilijk, maar ik had iets anders in mijn hoofd, dat maakte het lastig, ouder worden en jong blijven gaan niet altijd samen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!