thuismetsijtze.reismee.nl

Een hond met liefdesverdriet.

Mijn naam is Morgen is een prachtig boek, ik aarzel om het uit te lezen, een hond met liefdesverdriet, ik bedenk van alles om niet verder te hoeven lezen, ik ga wandelen met de honden, twee keer in het donker, ik draai prachtige platen.

Ik haal brieven van zolder uit 1974/75, voor het eerst sinds die tijd lees ik terug wat we elkaar hebben geschreven, de enveloppen zijn versiert met prachtig gekleurde bloemen.

Misschien moet ik er niet over schrijven maar mijn naam is Morgen brengt het verdriet terug waar het hoort, van uit mijn hart in alle openheid, verder is er niets.

Morgen is er weer een dag, altijd weer, soms ga ik slapen met de gedachte, als ik nou eens niet meer wakker word?, wat dan, dat is niet zo erg, ik merk het toch niet.

Ik stel het nog even uit, minstens een jaar of twintig, voorlopig.


Reacties

Reacties

JJ

Boek wil ik wel een keer lenen

lo

ilk heb hem digitaal

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!