thuismetsijtze.reismee.nl

Ontdekking.

Ik stond vroeg op vanmorgen, de honden zijn blij als ik beneden kom, ze willen naar buiten, ik een kop koffie, eerst de pony naar te wei brengen dan een half uur met de J s (Julia & Jane) lopen in het donker, het is rustig weer.

Ik zit in de stoel van schoonvader Herman, een stoffig oud geval dat ik al eens opnieuw in elkaar gezet en gelijmd heb, gered van de vuilstort, niemand wilde het gedrocht hebben behalve ik. In die stoel luisterde ik naar muziek, ik heb rode strepen op de grond gezet, uitgemeten, zodat ik precies op de goede afstand tussen de speakers zit om de muziek in stereo te horen, maar naar muziek te luisteren deed ik de laatste tijd in de stoel van mijn vader ( de stoelen hebben geen ruzie, ze zitten allebei even goed) . Ik weet het, het is een tik, al die platen, dat schreef ik al eerder, de versterker is gemaakt, alle apparatuur is aangesloten en ik kom tot de ontdekking dat het beter klinkt dan ooit te voren. De stoel van Herman is afgestoft, zit heerlijk, ik draai platen en hoor de muziek zoals nooit tevoren, de bas, de hoge tonen en alles er tussen in klinkt zo prachtig mooi.

Misschien houden mijn oren me voor de gek, maar de muziek klinkt mooier dan ooit.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!