thuismetsijtze.reismee.nl

Jungle by Night.

Samen met broer Peter naar een optreden van Jungle by Night in de Oosterpoort geweest, prachtig, in het eerste nummer een ontroerende trompetsolo van minstens tien minuten, daarna barstte het feest los, twee uur lang stond de hele zaal te dansen. Het is ook wel eens aardig om tussen een jong publiek te staan en een band met jonge muzikanten die er op het podium een feestje van maakten, wat een plezier hadden ze samen. De nieuwe plaat gekocht met handtekeningen van de bandleden.

Toen we buiten kwamen regende het nog steeds, de muziek zat nog in zo mijn hoofd dat ik het niet merkte, ik liet de honden uit, in twintig minuten regende ik kletsnat, maar de muziek maakte zelfs de nacht zonnig, ik liep nog net niet te dansen door de modder.

Thuis las ik dat de band Felabration optredens heeft gegeven, een eerbetoon aan Fela Kuti, misschien volgend jaar nog een keer naar de band, samen met broer Lo.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!