thuismetsijtze.reismee.nl

Vier kaarsjes.

Mam is achtendertig geworden, ik was toen vijfentwintig. Zij zou nooit meer dan vier kaarsjes op haar verjaardagstaart krijgen. Ik ga dat ook doen. Ik zal achtendertig blijven, of veertig op zijn hoogst. Zij trok zich nooit iets aan van wat de kalenders zeiden en ik doe dat ook niet. Soms voel ik me twintig en soms voel ik me tweehonderd, en als je je zo voelt, kan geen rekensommetje je oppeppen of kalmeren.

Billie Holiday (1915 - 1959)


Ik vond net de plaat Main Event van Herb Alpert & Hugh Masekela Live tussen de jazz Lp's, Herb speelt trompet en Hugh speelt flugelhorn samen met een goede band, het swingt de pan uit.

Soms vind ik tussen mijn platen onontdekte pareltjes. Ik blijf zoeken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!