thuismetsijtze.reismee.nl

Verleiding.

Ik heb een prima motor, een BMW R80 uit 1979, we zijn samen door heel Europa getoerd zonder noemenswaardige problemen, het is een verlengstuk van mezelf geworden als ik rijd..

Toch kijk ik af en toe op marktplaats naar andere motoren, eentje in het bijzonder, een oude Moto Guzzi California 850 T3, nu zag ik een Moto Guzzi V7 850 GT uit 1972, mijn hart begon sneller te slaan, prachtig om op zo'n motor te rijden.

Ik zou de motor kunnen kopen, maar één blik op mijn oude BMW, die net hersteld is van een roadtrip naar Italië, maakt dat ik de verleiding kan weerstaan.

We worden samen oud.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!