thuismetsijtze.reismee.nl

Zo maar een dag.

Koffie en krant, daar begin ik de dag mee, de honden uitlaten, de pony krijgt water en hooi, de zon breekt af en toe door. Ik ga verder met de zonnewering boven de serre, eerst de constructie bevestigen, dan een uur met de honden lopen rond Hellum, daarna het doek ophangen zodat het niet meer zo warm wordt in de kamer als de zon schijnt. Het gaat volgens het boekje, tegenwoordig schrijf ik een lijstje op de krant van de dingen die ik wil gaan doen die dag, in volgorde, dat werkt prima.

Na het eten naar Lop voor koffie en een wandeling, op de terugweg draai ik John Cougar, het is volle maan.

Ik koop de eerste twee Lp's van John Cougar op eBay voor een schijntje, op marktplaats niet te krijgen, er komen nog wel verzendkosten bij.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!