thuismetsijtze.reismee.nl

Zere benen.

Vierteen dagen motorrijden, 200/250 kilometer per dag over kleine wegen betekent weinig beweging voor de benen, schakelen, meer niet, de rest van het lichaam doet ook niet zoveel, mijn hoofd moet goed opletten, om me heen kijken, in de spiegel en adequaat reageren als het nodig is, dat gaat allemaal vanzelf, motorrijden moet je veel doen, niet te hard daar zorgt Jolle voor.

Nu ik weer thuis ben, loop ik elke dag flinke stukken met de honden, mijn benen beginnen te protesteren, gewoon doorlopen, ook al regent het, ook met lopen heb je conditie nodig, het is zo weer terug en ik ontdek ook nog nieuwe weggetjes, een beetje spierpijn is wel gezond.

John Cougar Mellencamp speelt en zingt live, een cd opgenomen in 1980, prachtig.

Ik heb het boek bijna uit, het is spannend, geen idee hoe het verhaal zal eindigen, ik leg het even weg om het slot uit te stellen, lees nog een paar bladzijden, zo gaat dat een tijdje door tot het boek uit is.

En dan weer een nieuw boek!


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!