thuismetsijtze.reismee.nl

Italië.

Volgende week vrijdag gaan we naar Italië, we zetten de motor op de trein in Düsseldorf, wij gaan aan boord en na een overnachting stappen we in Innsbruck weer op de motor, om via Italië naar Frankrijk te rijden en door Zwitserland en Duitsland terug. Hoe mooi kan het zijn, ik moet alles nog inpakken, de motor is er klaar voor, Tjibbe heeft zijn best gedaan en dat is te merken en te horen, het kofferrek is gelast en versterkt, de kist van Kees met de kookspullen kan weer achterop, ik weet niet precies meer hoe, maar daar heb ik alle tijd voor, vanaf maandag ben ik vrij. Nu nog druk bezig met de zonwering, of ik die op tijd op kan hangen weet ik niet, er zijn zoveel dingen die ik nog moet of wil doen, ik werd er s nachts van wakker, nat van het zweet maar misschien was het gewoon warm. Overdag kan ik het wel weer relativeren, rustig aan, alle tijd, er wordt ook van alles gedaan, maandag komt er iemand kijken voor nieuw glas in de serre, misschien nog te verrekenen als aardbevingsschade, ik ben benieuwd, daarna zet ik de serre weer in de verf.

Kaartjes besteld voor John Hiatt & the Goners, een klein concert, ik heb hem altijd al eens live willen zien.

Mooie vooruitzichten, ook nog een andere treinreis naar Italië in Augustus, het kan niet op.


Reacties

Reacties

Jelmer

Kom je wel in augustus ipv juli? Anders zijn wij er niet:)

Jolle

Hallo Sijtze,
We rijden zaterdag 2 juni naar Düsseldorf en vertrekken vandaar 's avonds naar Innsbruck. Dus je hebt nog wat meer tijd over.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!