thuismetsijtze.reismee.nl

Rustgevend.

Als het even kan neem ik pony Jessica elke avond mee om een rondje rond de bosjes te lopen, we hebben geen haast, een paar stappen dan weer een hap gras, zo gaan we langzaam verder. Ik pas me aan het tempo aan, kijk om me heen, het is nog licht om tien uur s avonds, heerlijk weer, verder niets, ik ruik het gras dat ze aan het kauwen is, grote happen, hier is het gras nog niet gemaaid, het is lang, mals, lekker als je er van houdt. Rustgevend om zo mee te lopen, af en toe bots ik tegen het grote warme lijf aan, ik hoor dat ze tevreden is, even schrikken als er plotseling een paar eenden uit de sloot opvliegen, dan weer verder met grazen. Morgen weer.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!