thuismetsijtze.reismee.nl

Ongelofelijk.

Blow your face out, Peter Wolf zingt, schreeuwt, Jerome Geils speelt guitar, Stephen Joe Bladd drumt, bass Danny Klein, Seth Justman op orgel en Magic Dick betovert me met de mondharmonica.

Ik kijk naar mijn handen, ongelofelijk denk ik dat ze het doen zoals ik wil, een beetje stram af en toe, maar verder gaat het goed met ze. Ze wijzen me de weg, sturen de motor de goede kant op, mijn vingers willen nog van alles, guitar spelen, drummen, dat soort dingen en nog veel meer. Ik houd ze in toom, ongelofelijk dat ze bewegen zoals ik het wil, af en toe zijn ze eigenwijs, willen hun eigen gang gaan, dan laat ik ze even.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!