thuismetsijtze.reismee.nl

Van warm naar kouder.

Ik breng een collega naar huis met een kapotte fiets, als ik thuis kom trek ik een korte broek aan, een afgeknipte oude spijkerbroek, om mijn witte benen lucht te geven en een kleurtje. Ik laat de honden uit, geef de pony twee emmers water en wat biks, ik val neer in een stoel op de veranda, neem een biertje en lees verder in de Berlijnse Trilogie, een ouderwets goed geschreven thriller, enige kennis van de geschiedenis kan geen kwaad, anders is het verhaal een raadsel volgens mij.

In de kamer was het 28 graden, ik moet een nieuwe zonwering boven de serre hangen, ik gooi alle deuren open, de temperatuur zakt, als ik later de honden uitlaat is het koud, 14 graden , mist trekt over het land, ik ga naar binnen waar het nog aangenaam warm is, deuren dicht, muziek aan, boek op schoot, het leven is heel aangenaam.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!