thuismetsijtze.reismee.nl

Voetbal analisten.

Af en toe kijk ik naar voetbal, als ik echt niets beters te doen heb, een wedstrijd speelt zichzelf met commentaar van een verslaggever, voor de radio een logische keuze, bij de televisie zijn ze meestal overbodig, ze vertellen wat ik zie en verder heel veel flauwekul. Dan zie en hoor ik in de rust de analisten hun visie op de wedstrijd geven, overbodig, ik zie hetzelfde als zij en ik weet er net zoveel van (beeld ik me in ), overjarige voetballers ga eens iets anders doen, altijd weer de zelfde gezichten op tv, gelukkig kan ik de tv na een wedstrijd gelijk uitzetten, mis ik de analisten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!