thuismetsijtze.reismee.nl

Ijs en weder.

Wat mij betreft begint morgen de lente met zonnig en warmer weer, ik heb net de honden uitgelaten, ijs en weder dienende, in een ijzige oostenwind die overal doorheen blaast. Vandaag is het 1 maart, ik mag weer op de motor stappen als ik zin heb, nog maar even niet, ik vind de kou niet erg, daar wen je snel aan als je er in moet rijden om ergens te komen. Een warm huis vind ik een zegen om in terug te keren na een lange motorreis of na een wandeling met de honden, de tijd dat ik weg ben maakt voor het huis niet uit.

Vandaag de vriezer ontdooit, de inhoud staat buiten in de vrieskou, morgen kan alles er weer in, wat over datum was heb ik weg gegooid, dat kan dan wel weer mooi als het zo koud is buiten, elk nadeel heeft zijn voordeel, zei J.C.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!