thuismetsijtze.reismee.nl

Pipi.

Ik heb het nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan, zei Pipi Langkous en zo is het maar net, niet bang zijn om iets nieuws te proberen, je leven om te gooien, weer bij nul beginnen zonder niks en zien wat er van komt.

In Nederland worden we gepamperd, dat klinkt soft, maar het is eerlijk, er wordt op alle manieren voor iedereen gezorgd als we dat zelf niet kunnen, dat is een voorrecht waar we trots op moeten zijn en er niet op neer moeten kijken.

We wonen in een land waar iedereen een kans heeft om te ontdekken dat te doen wat je nooit gedaan hebt, dat heet LEVEN.

Een kalm leven verschaft geluk lees ik in de krant, mensen leren door er te zijn, misschien niet zo veel nadenken of het op tijd laten gaan, loslaten, adem in, adem uit.

Stamppot boerenkool met worst en een karbonade, wat meer kan een mens zich wensen, een biertje vooraf en ik weet nog wel iets, kus, maar dat is tussen ons.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!