thuismetsijtze.reismee.nl

Thuis, de houtkachel aan.

Ik kom thuis in een donker huis, de honden begroeten me enthousiast, ze willen er uit en brokjes, eerst steek ik de houtkachel aan om het binnen behaaglijk warm te stoken, dat kan nog wel voordat ik ga slapen. Mijn boek is nog niet uit, de top 2000 aan, ik heb er jaren niet naar geluisterd, het is toch wel mooi al die verschillende nummers door elkaar heen. Ik drink nog een zelfgebrouwen Christmas biertje, lekker met een flinke laag dik schuim, het lijkt wel slagroom. Nog een paar dagen en er begint alweer een nieuw jaar, het vorige vloog voorbij, als je minder gaat werken gaan de dagen niet langzamer, dat is een illusie, ik moet oppassen om met meer tijd thuis minder te doen dan voorheen. Meer tijd om te lummelen, ook wel prettig, het went snel.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!