thuismetsijtze.reismee.nl

Waterdichte wandelschoenen.

Ik loop elke dag minstens twee uur met de honden, verdeeld over één lange wandeling en meerdere korte stukjes, het verschilt per dag. 's Zomers kan ik op slippers lopen bij wijze van spreken, nu heb ik laarzen of waterdichte schoenen nodig, het ruiterpad tot aan de bosjes is één grote modderpoel, het wordt elke dag met neerslag slechter, volgens mij is het nog nooit zo onbegaanbaar geweest. De pony glibbert over het pad naar de wei, ze is blij als ze voor het donker weer op stal mag, het liefst nog eerder, de honden maakt het niet uit, ze zijn wel wat gewend, als we thuis zijn liggen ze uit te rusten en droog te worden voor de brandende houtkachel.

Ik had schoenen gekocht, die bleken niet waterdicht, een koopje, nu toch maar wat duurdere aangeschaft, heerlijk warm en droog, ze zien er niet uit na al dat geploeg door het land, ik heb ze toch maar naast de kachel gezet ook al mag dat eigenlijk niet, morgen weer op pad.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!