thuismetsijtze.reismee.nl

Een verlicht pad.

Ik loop veel en vaak met de honden, overdag gaat dat prima, maar s avonds als het donker is zie ik niet zoveel op het ruiterpad, een zaklantaarn mee helpt een beetje, ik stap niet in plassen, ontwijk de meeste blubber, de laatste tijd loop ik een rondje om de kerk, een verlicht pad.

Een verlicht pad heeft voor mij nog een andere betekenis, de weg die ik kies in mijn leven is de Goede ongeacht wat er gebeurt, ik loop, kies een verkeerde afslag, verdwaal, maar ik vertrouw er op dat ik weer terug kom op de juiste weg, wat dat dan ook is en waar die heen gaat weet ik niet.

De smalle weg en de brede weg waarop we lopen naar onze bestemming wordt al dan niet bepaald door jouw geloof, misschien dat ik het verschil tussen de wegen nog eens uit ga leggen, kies je eigen weg en wordt gelukkig.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!