thuismetsijtze.reismee.nl

Het wordt tijd.

Het wordt tijd om de "sport" voetbal af te schaffen in zijn huidige vorm, voetbal was een team sport, beoefend door spelers die er alles voor over hadden om te winnen, nu is het een wedstrijd tussen veel verdieners die bij de minst mogelijke tegenslag naar een andere club verkassen waar ze meer kunnen verdienen, het spel telt niet meer, voetbal is dood. Dat geldt voor heel veel dingen, popgroepen, zangers en zangeressen worden groter dan de muziek die ze maken, schilderijen worden verkocht voor prijzen die absurd zijn net als voetbalspelers.

Het wordt tijd dat iedereen weer gewoon gaat doen, dat is een illusie, een sprookje waar niemand meer in gelooft, de rijken geven alleen aan goede doelen als ze daar nog meer aan kunnen verdienen, popsterren ontduiken belasting, maar zijn zogenaamd te goeder trouw, gaan op de foto met de goede presidenten, zingen liedjes over God en liefde.

Het wordt tijd dat de wereld op zijn kop wordt gezet en iedereen krijgt wat hij of zij verdient, ook al betekend dat dat wij het wat minder krijgen, iets minder welvaart in het westen maar meer geld voor de arme wereld waar wij zo lang van hebben geprofiteerd, die we hebben uitgebuit maar daar nu niets meer van willen weten, we zijn doofstom als het over ons verleden gaat.

Het wordt tijd dat we de rijkdom van de wereld eerlijk verdelen, ongeacht wat dan ook, wie dan ook , maar er zijn mensen die alleen maar rijker worden van het eerlijk verdelen van ons erfgoed,

Het wordt tijd dat wij dromen van een wereld zonder zorgen en een God die voor ons zorgt dan kunnen we vannacht rustig slapen.