thuismetsijtze.reismee.nl

Warmte.

De houtkachel verwarmt het huis als ik thuis ben, s morgens zet ik de verwarming met warmtepomp aan, dan ik ga ik lopen met de honden, als ik terugkom is het heerlijk warm, terwijl de boiler, ook met een warmtepomp, het water op temperatuur brengt. Het scheelt behoorlijk in het energie verbruik en zo in de kosten, de aanschaf van de apparatuur is in een paar jaar terug bezuinigd en zo betaald. Vandaag kreeg ik de jaarnota van de energie leverancier, een flink bedrag terug en het maandelijkse bedrag is op 45 euro vastgesteld, niet gek voor een vrijstaand huis met alleen elektriciteit, tel uit je winst.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!