thuismetsijtze.reismee.nl

Ik geloof Haar.

Bestaat God, ik weet het niet, ik ben Hem nog nooit tegen gekomen in mijn leven, dat wil zeggen ik heb Hem nog nooit echt ontmoet, waarschijnlijk zou ik niets durven zeggen in Zijn Aangezicht, misschien iets over het begin van de wereld, het paradijs was niet zo'n succes, dat had beter gekund dan was het leven nu een stuk aangenamer voor iedereen. Of over Zijn Zoon, daar had Hij toch wel wat voorzichtiger mee om kunnen gaan, laat de drinkbeker  aan mij voorbij gaan vroeg Hij, maar er werd niet geluisterd met het kruis als vervolg of gevolg, God luistert niet altijd. Bestaat God ?, mijn moeder weet het zeker en ik geloof Haar.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!