thuismetsijtze.reismee.nl

Zweet op de rug.

Zoals elke dag liep ik vanmorgen een flink stuk met de honden, de velden worden kaler, de oogst is bijna binnen, het wordt tijd dat de maïs naast mijn huis eraf gaat, eindelijk weer een uitzicht op buiten dat al maanden groen is. Het is 16 oktober, ik liep in een t-shirt, het was lekker warm, na een uurtje stond het zweet op mijn rug, thuis snel even douchen, schone kleren aan en op de motor naar het werk. Veel modder op de weg, gelukkig is het droog weer, met regen heb ik wel eens een flinke schuiver gemaakt in de natte blubber, zonder gevolgen, een voetje aan de grond kan soms helpen en niet te hard rijden doet wonderen. Nu schrijf ik alweer in Bijbelse taal, over water rijden heb ik nog nooit geprobeer, over wonderen gesproken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!