thuismetsijtze.reismee.nl

Uitlezen.

Lezen doe ik al zolang ik het me kan herinneren, woorden spreken de taal waarnaar ik graag wil luisteren, mijn moeder las ons voor uit de Bijbel, sprookjes van Grimm, Alleen op de wereld. Boeken vullen mijn huis, het is tijd om op te ruimen, ik lees een boek op mijn tablet, mijn jongste broer zorgt ervoor dat ik nog enigszins met de tijd mee ga, hij stuurt me boeken, iets met dropbox, ik snap er weinig van, maar lees de boeken digitaal, bladzijden omslaan is er niet meer bij, een vinger beweging is genoeg.

Een boek blijft een boek, papier of in de lucht, ik wil het uitlezen net als vroeger met een zaklantaarn onder de dekens, het boek moet uit. Eerst de honden uitlaten dan naar bed het lampje aan, morgen vroeg er uit, de hoefsmid komt langs om half negen ongeveer.

Morgen een nieuw boek.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!