thuismetsijtze.reismee.nl

Vespers en Frank Zappa.

Ik trok een plaat van Frank Zappa uit de kast, Johnny "Guitar" Watson zingt de lead vocals, verrassend, hiervoor draaide ik Russische Kloster-Vesper gezongen door de monniken van de Benediktiner Abdij Chevetogne. Dat is het mooie van muziek, er is altijd iets nieuws, de platen kast staat er vol mee, ik vraag me vaak af wie die platen heeft gekocht, soms staat er een naam op, af en toe met een boodschap of felecitatie, op deze Lp's staat alleen de prijs, Frank kostte 34,95 gulden, dubbel elpee, voor de Vesper moest 21,50 worden betaald, het blijft veel geld voor muziek, maar als je er van houd dan betaal je dat gewoon. Ik had geluk, soms zijn platen heel goedkoop, mensen vergeten de waarde van muziek, liever digitaal op CD dan een tik op de plaat.

Er is nog zoveel te ontdekken in de platenkast, ook in de schuur, er staan nog een paar duizend 78 toeren platen op een schoonmaakbeurt te wachten en om gedraaid te worden, genoeg te doen deze winter.

Reacties

Reacties

lo

watch out where the huskies go
and don't eat that yellow snow

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!