thuismetsijtze.reismee.nl

Kleinzoon.

Kleinzoon Kelvin is vandaag jarig, daar sta ik als opa toch even bij stil, hoe dat vroeger ging ben ik vergeten. Kwamen mijn opa's en oma's langs op mijn verjaardag?, de eerste jaren wel denk ik, later toen er heel veel meer kleinkinderen waren, niet meer zo vaak. Daar laat mijn geheugen me in de steek, ik kan me nog wel herinneren welke vriendjes er op bezoek kwamen en dat mijn vader zich een keer ging bemoeien met het verloop van mijn verjaardag, we moesten spelletjes doen op een padvinderij-achtige manier, dat vond hij leuk, ik was liever gaan voetballen op het Bernouille plein, maar ja, ik had niet zo veel te vertellen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!