thuismetsijtze.reismee.nl

Ei.

Ik kom terug in huis na een late dienst, zorg voor de dieren, één ding ben ik vergeten, niet zo diervriendelijk, gisteren heb ik een kip gekocht, die wel scharrelde af en toe denk ik, dat is meer om mezelf gerust te stellen, de kip moet de pan in. Ik denk er niet over na, heerlijk is kip met rijst, vooral de jus, sinds dochter Julia geen vlees meer eet staat kip niet meer op het menu en eerlijk gezegd was ik er ook wel even klaar mee toen ik ging kijken op een kippenboerderij, het is geen leven voor de dood, meer wil ik er niet over zeggen. 

De kip en de eieren zijn besmet, het is een gevolg van onze consumptie maatschappij, alles moet voorradig zijn in grote voorraden, zodat we niet zonder komen te zitten, stel je voor een zondag zonder eitje. We zijn verwend, de kip en het ei, altijd de vraag van ? Wie was er het eerste.

Pass me that bottle zingt Jimi, ik draai de plaat om, blaas de stof van de naald, the cry of love heet de plaat, I dont give a damn if  your hair is short or long, enzo, pass it on baby.



Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!