thuismetsijtze.reismee.nl

De warmte van een tent.

Een tent is een stuk doek met palen, het houd je droog, het biedt bescherming maar die is schijn, de stof van je woning kan op elk moment scheuren door wat dan ook, in een tent ben je kwetsbaar, gelukkig denk ik daar niet over na en slaap heerlijk in mijn slaapzak. Ook al is het koud, ik slaap in mijn onderbroek en t shirt, het is al gauw warm in de tent, een goede slaapzak, de mijne heet Marmoth, is het hele werk.

Een vreemd verschijnsel is kamperen, je verlaat het comfortabele huis om in een tent te overleven in de natuur, Bert Visscher zei, ik vind het helemaal niks, maar naar cabaretiers moet je niet luisteren, ze zeiken alles af in hun eigen belang, dat heet een voorstelling.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!