thuismetsijtze.reismee.nl

Het leven van een hond.

Al een jaar of twintig lopen hier in huis honden rond, twee keer een Friesche Stabij, nu twee onbestemde honden uit Roemenië, over poezen zal ik het maar niet hebben, de meesten vonden de dood op de weg naast het ruiterpad, de tuin ligt vol met poezelijkjes.

Twee Roemeense honden, zwerfhonden, die niets geleerd hebben dan alleen te overleven wonen nu in Hellum, een maand of vier nu, ze passen zich langszaam aan, bij het minste gerucht slaan ze aan, ze blaffen, huilen als wolven, heel aandoenlijk. Ik moet ze van alles leren, ze kunnen al veel zonder training, daar houd ik niet zo van, ik kijk naar het leven van een hond, prachtig mooi zijn ze. Morgen weer wandelen, ze zijn tevreden met niets, ik lijk wel een beetje op ze, de baas gaat op zijn honden lijken, andersom heel vreemd, ze hebben nog nooit een plaat opgezet.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!