thuismetsijtze.reismee.nl

Vijftien.

Ik heb vorig jaar 15 stukken linoleum gekocht van 50 x 50 cm. , niet om op de vloer te leggen, maar om er iets uit te snijden en daarna af te drukken, zwart wit. Goede voornemens hoor ik iedereen zeggen, we hebben al jaren geen nieuw werk van je gezien, gelijk hebben jullie, de bron is niet uitgedroogd, misschien verwaterd meer niet, er spookt van alles door mijn hoofd, soms teveel, een donkere kamer hoort daar ook bij, wat een fototoestel niet kan doen.

Vijftien linoleum snedes van koppen van soldaten, oorlog, slachtoffers, mensen in nood, ik heb gebladerd door fotoboeken, er is zoveel om te laten zien, maar waarom deze gezichten? Dat ga ik vertellen als ik de prenten kan laten zien, elke afdruk met een eigen verhaal, vijftien.


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!