thuismetsijtze.reismee.nl

Garage.

Mijn telefoon piepte, leeg, thuis aan de oplader, een berichtje van de garage of ik terug wil bellen, meestal geen goed teken, onderdelen zijn niet meer te krijgen, de kosten lopen uit de hand, ik weet het niet, morgen maar even bellen. Gelukkig is het goed weer om op de motor te rijden, verder maak ik me er niet heel druk over, misschien heeft de bus zijn langste tijd gehad, nu al een week of zes bij de garage, het is niet anders.

Goed nieuws, mijn jongste broer gaat bierbrouwen, hij heeft beugel flessen nodig, ik heb nog een kist vol flessen buiten staan, vies, maar dat maakt niet uit. Bier brouwen is een lekkere bezigheid, ik heb het zelf ook een paar keer gedaan, veel werk, vooral om de flessen schoon te maken, maar een zelf gebrouwen biertje smaakt naar meer, misschien moet ik ook maar weer iets in het vat laten gisten, samenwerken kan ook, samen drinken doen we vast wel weer.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!