thuismetsijtze.reismee.nl

Ongelovige Thomas.

Ik kreeg een doos biertjes deze week, het kan niet op eerst fototoestellen, daarna een karton met zes flesjes speciaal bier, de week is gezegend, maar dat wist ik vooraf nog niet, het leek een gewone week te worden tot gisteravond. Ik kwam terug van het werk op de motor, bij het weggaan zag ik al wat geknipper in mijn spiegel, is dat voor mij dacht ik, bij Froombosch even stil gestaan, mijn achterlicht was kapot, zwart, doorrijden, maar in Slochteren hield een politie agent me aan, licht kapot, ze reden achter me aan naar huis, zo vriendelijk. Toen als de sodemieter met de auto van dochter Julia naar Loppersum. Vanavond dronk ik het biertje Ongelovige Thomas, morgen meer over Thomas als ik tijd heb, vacantie met de bewoners van het werk naar Lauwersoog. Tijd genoeg om te vertellen hoe het gaat, nu te laat naar bed, zoals zo vaak, morgen vroeg op, met bewondering kijk ik naar mensen die op tijd naar bed gaan, die discipline mis ik als ik alleen ben, samen zijn is beter voor me, maar ik ben eigenwijs, nee, noem het liever eigenzinnig. We praten en hebben contact.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!