thuismetsijtze.reismee.nl

Bibliotheek.

Een hele wand boeken, her en der in de kamer stapels, op de platenkast in de serre een rij gelezen boeken, de honden schuiven ze op de grond als er buiten iets beweegt en ze de ruimte nodig hebben om te kijken wat het is onder luid geblaf en gejoel. Honden lezen niet , soms is luisteren al moeilijk, daar kan ik me wel iets bij indenken, twee honden uit Roemenie in Nederland, dat vraagt om moeilijkheden in het geven van opdrachten, Roemeens is niet mijn beste taal, ze wennen er maar aan, dat heet inburgering. Ik lees veel, maar het loopt een beetje uit de hand, boeken komen van alle kanten binnen, vandaag twee, heel lief, gelukkig kon ik een ander boek meegeven, maar dat ruimt niet op, de jaarlijkse rommelmarkt in het dorp was vanmiddag, daar zijn ook geen boeken heen gegaan, volgend jaar misschien. Veel bibliotheken houden er mee op, ik wacht nog even, de boeken van James Baldwin heb ik nog steeds, er is het een prachtige film van en over hem in de bioscoop, I am not your Negro.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!