thuismetsijtze.reismee.nl

Alles.

Ik heb alles wat mijn hartje begeert, honderden boeken, een veelvoud aan platen, een prachtig huis (dat enig onderhoud nodig heeft, daar werk ik aan),een grote tuin waarin ik rond kan lopen, verdwalen doe ik in mijn gedachten als ik buiten op de veranda zit. Ik droom weg naar vroeger, de toekomst is onzeker, ik heb het huis gebouwd samen met broers en vrienden , ik woon er nog steeds, het klinkt alsof het einde in zicht is, niets is minder waar, ik voel me goed, geen zorgen voor de dag van morgen. Ik leef mijn leven, doe wat er gedaan moet worden, lees veel, luister naar nog meer muziek, stel het naar bed gaan uit, wat valt er nog te zeggen, de nacht eist zijn tol in het alleen zijn en lacht, hij is het broertje van de dood, samen jagen ze me de stuipen op het lijf. Gelukkig ben ik niet zo snel bang, toch maar de deur op slot vannacht.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!