thuismetsijtze.reismee.nl

Heimwee.

De kranten, de televisie, media krijgen geen genoeg van Donald Trump, zijn idiote tweet's, zijn optreden tijdens een persbijeenkomst, ik vind hem een beetje op Bassie van Bassie & Adriaan gaan lijken, alleen de rode neus ontbreekt nog, het is een clown die alles fout doet en er met een lach mee weg komt. Ik heb heimwee naar de jaren 60 en 70, toen kritiek op presidenten, regeringen, belangrijke personen aan de orde van de dag was. Ik draai Frank Zappa en vraag me af wat hij voor tekst met muziek had geschreven over deze president, ik mis die tegen geluiden ook in Nederland, maar misschien luister ik niet goed genoeg.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!