thuismetsijtze.reismee.nl

6XL.

Ik ga af en toe naar de kringloopwinkel om naar boeken te kijken, voor een paar euro koop ik de bestseller van vorig jaar, de woorden zijn nog hetzelfde, ik ben alleen een beetje later in het lezen van het boek, dat neem ik op de koop toe. Vroeger, tien/vijftien jaar geleden stonden er enorme bakken met platen, die zie ik nu niet meer, ik ging soms weg met 20/30 LP's voor een paar euro, goede muziek, nu staat er alleen nog BZN, James Last, Nana Mouskouri en heel veel klassieke shit. Er hangt ook veel kleding, ik loop er altijd voorbij tot ik laatst een blouse zag waarvan de binnenkant mooier is dan de buitenkant, donker en saai, één euro, verkocht plus een paar boeken. Vanavond na het douchen trok ik het shirt aan, 6XL, ik verzoop er in en heb geen zin om er in te groeien wat gewicht betreft, ik ben net weer begonnen met roeien, trainen om weer iets fitter en lichter te worden. Zo'n grote blouse voelt als een tent om me heen, ik moest denken aan een boerka, een lange rok, het draagt heel comfortabel, er is niets mis mee, het neemt vooroordelen weg, alleen weiger ik iets op mijn hoofd te dragen, zelfs een pet is teveel, alleen als het heel koud is draag ik een muts diep over mijn oren, dan kan niemand me zien.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!