thuismetsijtze.reismee.nl

Once upon a time in the west.

De computer is terug, wat er precies aan mankeerde weet ik niet, vandaag muziek geluisterd, de film Once upon a time in the West gedownload, vanavond wilde ik een kort stukje kijken samen met het geluid, prachtig beeld, de muziek betoverde me.

De muziek van Once upon the time in the west hoorde ik voor het eerst in de kantine van Gebroeders van Zanten (koninklijk) op plaat, op de bar waar Coby overdag achter stond, stond een draaitafel waar 's avonds en het weekeinde muziek werd gespeeld.

Coby is een verhaal apart, ze was er elke morgen als eerste in de kantine, ze zette koffie, maakte een praatje met ons, de vacantiewerkers, ze zorgde voor ons, maar ze was een vrouw die een jongeman als ik het hart op hol kon doen slaan, een zoen en iets meer achter de dozen was het niet.

Ik draai er om heen, ik weet niet precies hoe ik het moet vertellen weet ik niet, altijd als ik de muziek hoor van de fim Once upon the time in the west, moet ik denken aan een heel mooi meisje, maar dat was lang geleden. Een foto, brieven, herinneringen meer is er niet, alleen een fantasie over hoe het geweest zou kunnen zijn, ik ga slapen en droom over een leven vol liefde, gelukkig ben ik niet alleen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!