thuismetsijtze.reismee.nl

God.

Ik heb altijd veel vragen over hoe het gaat in de wereld en ik krijg er geen antwoord op, dus nodigde ik God uit voor een gesprek, de Heer heeft het druk met het besturen van het heelal, Hij heeft weinig tijd voor de gewone man. Hoogst verbaasd was ik vanavond, de Heer nam plaats op mijn bank, gelukkig heb ik net een nieuwe en Hij keek een verrast om zich heen, platen en boeken bestaan die nog, God had zich verdiept in de digitale wereld, een engel kwam zijn smart phone brengen, vergeten in de drukte. Ik vroeg God hoe het gaat met mijn vader en andere familieleden die in de hemel vertoeven, God wil daar niet zo veel over vertellen, kom zelf maar kijken, maar daar ben ik nog te jong voor. We zitten op de bank, God drinkt een biertje, zit achter over en pats boem vraag ik Hem over de dood, Hij schrikt zichtbaar, knoeit bier over de nieuwe bank. De dood had ik niet bedacht., zei Hij, die was er op eens, van uit het niets, zo is de wereld ontstaan, Ik kon het niet tegen houden.

God dronk nog een tweede biertje, we praten over voetbal en J.C. , de biografie, Jezus was een goede voetballer, maar Johan is een betere prediker of is het net andersom. God heeft te veel gedronken, maar Hij wil met zijn handen niet de zieke hond remie zegenen en beter maken, God is een praatjesmaker, de hond gaat dood.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!