thuismetsijtze.reismee.nl

Zes broers.

Vandaag kreeg ik een kaart, een foto genomen tijdens ons bezoek aan de Grolsch brouwerij begin september, de eerste dag van het motor weekeinde dat in het leven is geroepen in het jaar 2000, wie weet nog hoe dat precies is gegaan, wie nam het initiatief, wie bepaalde de plaats van bestemming, het huisje, de route, het wordt tijd dat het verhaal geschreven wordt met zoveel mogelijk informatie en fotos, ik zal proberen er een samenhangend geheel van te maken, een motor weekeind boek, als iedereen zijn herinneringen naar mijn email adres stuurt.

Zes broers terwijl we eigenlijk met ons vijven zijn. Jolle hoort er al zo lang bij, ik schreef het al eerder, hij is mijn broer, mijn vriend, mijn zwager, ik ga stoppen voordat ik sentimenteel word. Ik kijk naar de foto, zes mannenvan middelbare leeftijd die plezier hebben, elkaar omarmen, het goed hebben samen, het ontroerd me. Vanmiddag was ik bij onze moeder, ik bekeek fotos van vroeger, toen we jong waren, klein, kinderen, mijn pas geboren zoon in mijn armen samen met mijn lief op de woonboot in Hillegom, familie weekeinden, mijn vader leefde nog, een leven kwam voorbij in vijf minuten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!