thuismetsijtze.reismee.nl

Ritje naar het werk.

Vanmorgen was het prima weer, zonnetje, warm, toen ik op de motor wilde stappen om naar het werk te gaan, begon het heel licht te sputteren, motorbroek aan of niet, dat was de vraag. Voor ik antwoord kon geven stopte het gesputter, ietsje eerder weg gegaan om langs binnenweggetjes naar mijn bestemming te rijden, wat is het mooi en stil op het platteland van Groningen. De boeren zijn druk bezig op het land, tegenwoordig mag dat ook op zondag, vroeger mocht ik niet eens fietsen op zondag, werken mag weer wel want het is in de zorg, een dankbaar beroep hoor ik vaak. Dat is het ook, gelukkig niet altijd, er zit niets verhevens in de zorg voor andere mensen, het is iets dat moet gebeuren en waar veel mensen geen zin in hebben, er niet geschikt voor zijn of zoiets. Wat is dat toch heerlijk zo'n motorritje op mijn dooie gemak, geen gejaag of gescheur door de bochten, misschien ben ik er te oud voor, eigenlijk vond ik dat nooit wat, easy rider maar dan met een goede afloop.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!