thuismetsijtze.reismee.nl

Werk.

Na twee dagen vol emotie moest ik vandaag weer aan het werk, soms is dat wel prettig, even afstand nemen van het gewone leven, terug naar de regelmaat die bij het leven in het dorp N.W. hoort. Op mooie zondagen is het koffie concert buiten, ik zit in de zon te luisteren naar prachtige muziek, mijn ogen vallen toe, ik voel een hoofd op mijn schouder, een hand op mijn arm, mijn moeder is er niet, ze zou zich hier thuis voelen tussen al deze bijzondere mensen, we zingen de Heer is mijn Herder voor Siebe, die jarig op is dezelfde dag als mijn moeder, we hebben samen veel beleefd. Elke dag als ik er ben is het anders, nooit hetzelfde, ik voel me er thuis.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!