thuismetsijtze.reismee.nl

Verhaal.

Ik lees een boek van Harlen Coben, thriller, zo'n boek dat je in één adem uitleest, het verhaal stelt niet veel voor, spannend en de clou blijft bewaard tot het einde.

De vader zit aan het bed van zijn zoon in het ziekenhuis, hij mag nog twee minuten blijven maar weigert weg te gaan en zit de hele nacht naast het bed van zijn zoon.

Ik zit naast het bed van mijn vader, die ziek is, dood gaat, op sterven ligt, maar we kunnen nog praten, ik houd zijn hand vast, hij neemt een slokje bier maar het smaakt niet, het geeft niet, we zijn samen, het is nacht, donker, stil, hij knijpt even in mijn hand, zijn ogen gesloten, ik dommel weg, schrik wakker als mijn moeder beneden komt, ze neemt zijn hand in haar hand over van mij, ik krijg een kus en ga slapen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!