thuismetsijtze.reismee.nl

Verwondering.

Ik schrijf mijn stukjes elke dag, kort of lang, voor wie het het lezen wil, ik kijk af en toe hoeveel lezers er zijn, ijdel als ik ben, maar ik heb geen idee wie het zijn. Iemand, ik weet niet meer wie, opperde het plan om lezers uit te nodigen voor iets samen, ik houd daar niet zo van. Ik vind het al een hele overwinning van mij dat er een band optreedt in of bij mijn huis met heel veel mensen, stuk of twintig, ik overdrijf, misschien een paar meer, soms ben ik verbaasd over mijn eigen gedrag, ik doe iets wat ik eigenlijk niet wil, maar ik vind het wel heel prettig om een feestje te geven in mijn tuin, gelukkig met de hulp van geliefden, die dat veel beter kunnen dan ik, iedereen is welkom.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!