thuismetsijtze.reismee.nl

Living in the past.

Living in the past is een verzamelplaat van Jethro Tull, die ik aan Hans gaf toen hij ging verhuizen naar Roosendaal of Bergen op Zoom, dat weet ik niet precies meer, vriend van mijn zuster Thil heel lang geleden, stiekem het zusterhuis in. Gelukkig zijn de tijden veranderd, de herinneringen blijven, ons leven voor de dood bestaat uit verschillende fases, klotenwoord, het zijn etappes die we moeten zien te overleven om verder te komen. Als je geluk hebt is er iemand die je helpt op de reis die leven heet, alleen kan ook, maar ik vind dat zwaarder, af en toe, als ik eerlijk wil zijn is alleen ook heerlijk, ik kan alles doen waar ik zin in heb zonder een ander voor het hoofd te stoten met mijn moeilijke gedrag, maar ik mis het samen zijn meer dan het alleen zijn. Kus iedereen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!