thuismetsijtze.reismee.nl

Twijfel.

Morgen de motor schoonmaken en een stukje rijden door Groningen en Drenthe, altijd mooi om over de binnen wegen te rijden, niet teveel verkeer, wel veel fietsers, dat gaat prima samen. De gedachten aan een andere motor spelen nog steeds door mijn hoofd, waar komt dat vandaan, iets dat goed is, prima rijdt, moet vervangen worden door iets anders, dat hoeft niet iets beters te zijn, het andere speelt de hoofdrol, onrust komt over me, twijfel of wat ik doe wel goed is. Ik zie een prachtige motor op marktplaats, neem contact op met de eigenaar, maar ik moet nog een serieus bedrag bij betalen als ik mijn oude vertrouwde motor inruil, dan slaat de twijfel toe, is dat het waard, wordt het plezier in het motorrijden verhoogd door een ander motor, status, ik weet het allemaal niet, wat is de meerwaarde. Afwachten en hopen dat die motor snel verkocht wordt dan speelt het probleem niet meer of is dat mijn kop in het zand steken? Morgen een ritje op de motor die me overal heen bracht zonder problemen, twijfel is niet erg, vaak twijfel ik over het bestaan van God, maar dat heeft niets met een motor te maken.

Reacties

Reacties

lo

het milieu probleem komt doordat mensen steeds maar weer iets nieuws kopen, en steeds maar meer willen,
ik geloof niet dat een oude motor voor een andere oude motor inruilen hier bij hoort, blijft de vraag word je gelukkiger met een nieuwe oude motor.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!