thuismetsijtze.reismee.nl

Fruitmand.

Ik lees een boek, lezen doe ik altijd, met een verhaal over een vader die in het ziekenhuis ligt om te genezen van kanker, een hopeloze strijd, bezoek dat komt en iets meeneemt. Ik zie de ziekenhhuiskamer van mijn vader zo voor me, tekeningen van de kleinkinderen op de wand achter het bed, niet te zien voor de patient, een verrijdbare tafel naast het bed waarop van alles staat, veel sapjes, fruit, water, soms de resten van een maaltijd, een boek of krant, onderin andere spullen in een kastje, ook nog de afstandsbediening van de tv of zoiets. En vooral dat fruit dat mensen meenemen naar het ziekenhuis om zieken te genezen, we sturen een fruitmand bij ziekte, ik word er nu niet goed van als ik er aan denk, misschien een fles sterke drank, wijn of een biertje in mijn geval, vooral geen fruit.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!