thuismetsijtze.reismee.nl

Kwaad.

Ik weet niet meer waarover ik kwaad was, iets in het journaal, 40 jaar hoken met Normaal met veel bier, beugelflessen, ik kan er heel veel over schrijven, herinneringen aan liefde's in de achterhoek. Kinderen, vaak zijn zij het slachtoffer van de strijd die volwassenen voeren om de macht, waar draait het om, geld, geld, veel geld, nog meer geld, het is niet te stoppen in mensen, afgunst en jaloezie, onverschilligheid, we zijn diep gezonken met ons allen. Blood, Sweat & Tears zingen me terug in de wereld met het nummer God Bless The Child,

Heel lang geleden was ik in Harderwijk bij oom Drewes en tante Tiny, ik was er heen gelift, paste op hun kinderen, luisterde naar platen van the beatles en blood sweat & tears.

Mijn boosheid is verdwenen als sneeuw voor de zon, het paradijs is mijn huis, iedereen is er welkom, maar niet allemaal tegelijk, ik hou van rust.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!