thuismetsijtze.reismee.nl

Buiten

Wat is het toch heerlijk om buiten te zijn, overdag maar helemaal 's avonds als het langer licht blijft en het warmer wordt, ook met een dikke trui aan is het goed toeven op de veranda naast het huis, ik ben een geluksvogen. Het is helemaal groen om me heen, de bomen staan eindelijk in blad, drie weken later dan gewoonlijk, misschien is het eenmalig. Vogels zingen het mooiste lied, de moestuin begint er een beetje op te lijken, ten minste wat ik me er van voorstel, er zijn tuinen sie te mooi zijn, ik ben snel tevreden misschien is dat het. De veranda heb ik opgeruimd, kasten schoongemaakt en verplaatst, de houten vloer (gedeeltelijk) in de bruine beits gezet, een grote tafel met bolpoten eb uitschuifbladen voor een schijntje gekocht in de kringloopwinkel, de hoezen van de stoelen uitgewassen, het buitenleven begint nu pas goed. Volgende week maak ik het af net als de moestuin, daarna volgen andere klussen, daar denk ik nu nog even niet over na.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!