thuismetsijtze.reismee.nl

Speakers.

Muziek is heel belangrijk in mijn leven, vroeger draaide ik plaatjes op een samengestelde draaitafel, gekocht van neef mans voor 5 gulden zonder arm, die ik kocht in een winkel met zoveel artikelen waar ik het geld niet voor had, 10 gulden + element en naald, ik was de koning te rijk, hoorde van de plaatjes maar de helft van het geluid. In de uitverkoop kocht ik singletjes van fleetwood mac, cream, joe cocker Daarna kwamen met het grote geld de elpee's, kranten bezorgen, vacantie baantjes, mijn eerste platen heb ik nog, die koester ik, er zijn er honderden, duizenden bij gekomen, nu draai ik eentje van het eerste uur, the Flock - Introduction uit 1969, prachtig met krassen.

Het geluid komt uit boxen, speakers, heel belangrijk, een vaak onderschat deel van de installatie, ik betaalde 400 gulden per speaker in 1977 en ze geven nog altijd een perfect geluid, nieuwe foamranden. Af en toe kijk ik op marktplaats naar speakers, bose 601 of 901, revox, maar ik ben tevreden met mijn speakers, soms kost het moeite maar deze speakers horen bij mij al een lang leven.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!